CULLERA. 11-09-15. L’Ajuntament de Cullera, a través de la regidoria d’Educació que dirigix Sílvia Roca, i la Universitat de València han obert el termini de matriculació per al programa Universitat i Societat (Unisocietat), dirigit especialment a alumnes del municipi i el seu entorn.
L’acció formativa està destinada a les persones de 30 anys o més amb inquietud per aprendre i motivació per la cultura.
Unisocietat a Cullera sorgix del ferm compromís de l’Ajuntament de Cullera per a la formació al llarg de la vida amb el suport de la Universitat de València.
S’implanta a Cullera a través d’un itinerari multidisciplinari de 360 hores, distribuïdes en tres cursos acadèmics de 120 hores cadascun.
El programa presenta diversos continguts distribuïts entre:
-Les assignatures troncals. Són quatre per curs, amb 24 hores cadascuna. Garantixen una introducció bàsica a diverses matèries.
-Les conferències. Cicle que inclou una oferta variada de temes d’interés general.
Calendari
El curs començarà en octubre de 2015 i acabarà en juny de 2016. Les persones que vulguen ser estudiants de la Universitat i Societat a Cullera, poden passar per la Casa de la Cultura- Àrea d’Educació de Cullera per fer-ne la inscripció amb l’imprés ‘FULL D’INSCRIPCIÓ’ degudament emplenat, compte bancari, una fotografia de carnet i una fotocòpia del DNI.