Una jornada analitzarà models, recursos i productes turístics amb experts universitaris.
CULLERA. 28-10-15. La Universitat de València (UV) ha triat Cullera per a celebrar este divendres una jornada de formació turística per a equips de govern locals de la Comunitat Valenciana. L’acció va dirigida tant a polítics com a empresaris i a més està oberta a tots aquells professionals del sector que desitgen assistir.

Experts de la UV, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat d’Alacant s’encarregaran d’analitzar models, recursos i productes turístics, així com les destinacions o la planificació estratègica.
La jornada és gratuïta i es desenvoluparà en l’Auditori Municipal, situat als Jardins del Mercat, i comptarà amb la presència del Secretari Autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, i el vicerector de Participació i Projecció Territorial de la UV, Jorge Hermosilla. Així mateix, assistiran el regidor de Turisme de Cullera, Javier Cantos, i l’alcalde, Jordi Mayor.
El programa s’iniciarà a les 9.45 hores. La primera ponència analitzarà el model turístic valencià i posteriorment es tractarà la valorització de recursos patrimonials i la creació de productes turístics.
També hi haurà espai per a estudiar les claus de les empreses turístiques en matèria de gestió del coneixement, innovació, aprenentatge i qualitat.
D’altra banda, els especialistes parlaran sobre competitivitat i rendibilitat social de les destinacions i se centraran en el paper del turisme per al desenvolupament local.
Ja a la vesprada hi haurà espai per a la planificació i el desenvolupament turístic des de l’àmbit local, s’obrirà un debat i s’explicarà la política turística valenciana per als pròxims quatre anys.